Aktualizacja: 13.02.2020 18:32 Publikacja: 13.02.2020 18:00
Foto: Bloomberg
Postępowanie dotyczy okresu od 1 stycznia 2015 do 2 maja 2017, gdy nierentowny przewoźnik zwrócił się do skarbu państwa o wprowadzenie w nim zarządu komisarycznego drugi raz w ciągu niepełnej dekady — informuje Reuter. Szef UniCreditu, Jean-Pierre Mustier i Paolo Colombo z Intesa Sanpaolo zasiadali wówczas w radzie nadzorczej tej linii lotniczej. Innymi osobami, objętymi postępowaniem są członkowie dawnego kierownictwa Alitalii i rady nadzorczej.
Czytaj także: Kolejne linie lotnicze będą upadać
Europejskie konsorcjum nie jest w stanie zwiększyć tempa produkcji swoich najmniejszych maszyn – A220 – informuj...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Indyjski państwowy producent samolotów wojskowych, Hindustan Aeronautics Ltd (HAL), podpisał wstępne porozumieni...
Poseł PiS oraz były pełnomocnik rządu ds. CPK Marcin Horała odniósł się do doniesień dotyczących sprzedaży państ...
Odczyty z czarnych skrzynek wyjaśnią, jak doszło do incydentu na lotnisku w Hongkongu. Boeing 747 w wersji carg...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
– Chcemy pokazać jak ważne jest lotnictwo dla polskiej gospodarki. Nie mówiąc oczywiście o jego roli w obronnośc...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas