Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.04.2020 13:54 Publikacja: 08.04.2020 13:54
Foto: Bloomberg
Likwidacja linii Germanwings jest już przesądzona. W samej Lufthansie zmniejszy się flota, podobnie zresztą jak w należących do Grupy LH – Swiss, Austrian Airlines, Brussels Airlines. Główna linia pozbędzie się 6 Airbusów 380, 7 A340-600, 5 Boeingów 747-400, a 11 Airbusów 320 zostanie wycofanych z siatki połączeń krótkodystansowych. Decyzja o zmniejszenie floty Super Jumbo była podjęta już wcześniej, miały one zostać wystawione na sprzedaż, ale dopiero w 2022. Teraz jednak linia nie ukrywa, że to dopiero początek zmniejszania floty, bo łącznie zamierza się pozbyć ponad 40 samolotów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas