fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Lotnictwo

Kenny Jacobs odchodzi z Ryanaira

Bloomberg
Szef działu marketingu Ryanaira, który kierował działaniami usprawniającymi obsługę klientów, odchodzi z linii z końcem kwietnia po 6 latach pracy, by podjąć nowe wyzwanie — o czym poinformował Reutera.

Kenny Jacobs zaczął pracę w irlandzkiej linii na początku 2014 r., był inicjatorem programu „Always Getting Better” (Być zawsze lepszym) poprawy obsługi klientów, otrzymał zadanie przebudowy portalu przewoźnika, aby dostosować go do indywidualnych preferencji podróżujących. — Spędzę lato z rodziną, a potem podejmę nowe wyzwanie— powiedział teraz.

Prezes Michael O'Leary oświadczył w komunikacie, że za kadencji Jacobsa doszło do przekształcenia cyfrowej obecności linii i obsługi klientów. W okresie tych 6 lat Ryanair zwiększył z 20 do ponad 30 proc. część przychodów z opcjonalnych dodatków jak rezerwowanie konkretnych miejsc i prawo do dodatkowego bagażu. „Kenny był autorem udanego programu przez 6 lat, od kiedy przyszedł do nas, był twórcą wielu usprawnień w obsłudze klientów, wprowadzonych w ostatnich latach, które były podstawą naszego wzrostu i ewolucji” — stwierdził prezes linii. 

Jacobs odchodzi w czasie, gdy linia zmienia strukturę organizacyjną: powstanie kilka mniejszych filii z prezesami podlegającymi O'Leary'emu. Miesiąc wcześniej odszedł z Ryanaira do easyJeta dyrektor operacyjny Peter Bellew po werdykcie sądu, że nie ma zastosowania 12-miesięczna klauzula o konkurencji.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA