Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.02.2020 12:08 Publikacja: 05.02.2020 11:41
Foto: Adobe Stock
Będzie to wymagać dokonania dużych zmian w sektorze, wprowadzenia sprawniejszych samolotów i znaczącego zwiększenia udziału biopaliw, które obecnie nie są powszechne. Cel może wydawać się trudny do osiągnięcia, bo przewiduje się wzrost przewozu pasażerów o 70 proc. do 2050 r., co oznacza większą liczbę lotów. Przedstawiciele sektora, na który przypada ok. 7 proc. emisji brytyjskich, twierdzą jednak, że będzie on wyrównywać własne emisje finansowaniem ich redukcji gdzie indziej. Projekty offsetowe mogą przewidywać sadzenie drzew czy współfinansowanie projektów wykorzystywania energii wiatru i słońca w krajach rozwijających się — pisze Reuter.
Boeing uniknie oskarżenia przez władze federalne o oszustwo, które doprowadziło do dwóch katastrof B737 MAX — og...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na wybór generalnego...
Decyzją Donalda Trumpa wstrzymany został eksport z USA do Chin kluczowych komponentów do budowy silników samolot...
Strajk fińskiej organizacji związkowej Ilmailualan Unioni (IAU) po raz kolejny zmusiły Finnaira do odwołania rej...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Rozwój rynku lotniczego w Polsce, jeden z najbardziej dynamicznych w Europie, spowodował zainteresowanie światow...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas