Reklama

Amerykanie są bardziej surowi dla Boeinga

Steve Dickson, były pilot linii lotniczej Delta, który został wybrany na prezesa Federalnej Agencji Lotnictwa (FAA), nie pozostawia cienia wątpliwości co do tego, jak będzie traktować Boeinga. Delikatnie daje także do zrozumienia, że jego głównym celem jest teraz odzyskanie wiarygodności samej FAA.

Aktualizacja: 13.08.2019 15:23 Publikacja: 13.08.2019 13:59

Amerykanie są bardziej surowi dla Boeinga

Foto: AFP

Zapytany na kiedy szacuje potencjalny termin powrotu MAXów do operacji Dickson odpowiedział, że żaden taki harmonogram nie istnieje: — W żadnym wypadku nie pozwolimy na to, aby MAXy wróciły do operacji, dopóki nie będę miał absolutnej pewności, że jest to bezpieczne. Po prostu śledzimy wszystkie wydarzenia z tym związane i zanim zgodzimy się na powrót tych maszyn do latania z pasażerami, musimy być pewni, że zostały wykorzystane wszystkie możliwe technologie do naprawy samolotu, a piloci przeszli niezbędne szkolenia — mówił Dickson 12 sierpnia podczas uroczystości zaprzysiężenia w Departamencie Transportu. 

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
LOT rośnie szybciej niż konkurencja. Ale problemów nie brakuje
Transport
Wielkie zmiany w Lufthansie. Najważniejsze decyzje pod jednym dachem
Transport
Amerykanie znieśli sankcje na białoruską Belavię. Co to znaczy?
Transport
Samolot Enter Air wypadł z pasa na lotnisku w Balicach
Transport
Norweski przekręt. Flota cieni rejestrowana na firmę z Oslo
Reklama
Reklama