Reklama

„Lidl robisz to dobrze". Na Twitterze chwalą za zdjęcia zabawek i dzieci

Zdjęcia zabawek i bawiących się nimi dzieci w gazetce Lidla pokazują, że nie ma podziału na dziewczęce i chłopięce, są tylko zabawki.

Publikacja: 18.11.2020 15:34

„Lidl robisz to dobrze". Na Twitterze chwalą za zdjęcia zabawek i dzieci

Foto: Bloomberg

W ofercie Lidla, podobnie jak innych sieci handlowych, pojawiają się, w związku ze zbliżającymi się świętami zabawki. Sieć handlowa zaprezentowała je jednak w sposób, który dotychczas jest rzadko w Polsce spotykany – na zdjęciach można zobaczyć chłopca bawiącego się zabawkową kuchnią, rodzeństwo złożone z dwóch dziewczynek i chłopca zgodnie bawiące się domkiem dla lalek (i lalkami) czy dziewczynkę bawiącą się samochodzikami. Nietypowe, jak na polskie gazetki handlowe, przedstawienie zabawy w gazetce dużej sieci, natychmiast zauważyli klienci.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama