W ofercie Lidla, podobnie jak innych sieci handlowych, pojawiają się, w związku ze zbliżającymi się świętami zabawki. Sieć handlowa zaprezentowała je jednak w sposób, który dotychczas jest rzadko w Polsce spotykany – na zdjęciach można zobaczyć chłopca bawiącego się zabawkową kuchnią, rodzeństwo złożone z dwóch dziewczynek i chłopca zgodnie bawiące się domkiem dla lalek (i lalkami) czy dziewczynkę bawiącą się samochodzikami. Nietypowe, jak na polskie gazetki handlowe, przedstawienie zabawy w gazetce dużej sieci, natychmiast zauważyli klienci.

Reakcje użytkowników Twittera są, w większości, bardzo pozytywne. Lidl chwalony jest za przedstawienie za pomocą zabawek, że nie ma czegoś takiego jak podział ról w domu na „kobiece" i „męskie", podobnie jak nie ma takiego podziału w przypadku zabawek. Kuchnia jest miejscem dla każdego, podobnie jak dla każdego jest bawienie się samochodami czy lalkami.

Wszystkie zabawki są przecież dla dzieci.