Reklama

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Chociaż większość, bo prawie sześciu na dziesięciu polskich konsumentów, nadal robi kosmetyczne zakupy głównie w sklepach stacjonarnych, do 35 proc. wzrósł teraz odsetek tych, którzy zamawiają je przez internet.

Aktualizacja: 13.07.2020 14:10 Publikacja: 13.07.2020 12:50

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Foto: Bloomberg

Wygoda, niższe ceny a także łatwy dostęp do opinii innych użytkowników- to najczęściej wskazywane zalety zakupów kosmetyków w sieci. W ten sposób nabywa produkty urody już 35 proc. konsumentów uczestniczących w czerwcowym badaniu przeprowadzonym przez Kantar Millward Brown na zlecenie Wonga Polska.

Czytaj także: Co kupujemy w czasie pandemii. Największe hity i niespodzianki

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Reklama
Reklama