Reklama
Rozwiń
Reklama

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Chociaż większość, bo prawie sześciu na dziesięciu polskich konsumentów, nadal robi kosmetyczne zakupy głównie w sklepach stacjonarnych, do 35 proc. wzrósł teraz odsetek tych, którzy zamawiają je przez internet.

Aktualizacja: 13.07.2020 14:10 Publikacja: 13.07.2020 12:50

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Foto: Bloomberg

Wygoda, niższe ceny a także łatwy dostęp do opinii innych użytkowników- to najczęściej wskazywane zalety zakupów kosmetyków w sieci. W ten sposób nabywa produkty urody już 35 proc. konsumentów uczestniczących w czerwcowym badaniu przeprowadzonym przez Kantar Millward Brown na zlecenie Wonga Polska.

Czytaj także: Co kupujemy w czasie pandemii. Największe hity i niespodzianki

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama