Reklama

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Chociaż większość, bo prawie sześciu na dziesięciu polskich konsumentów, nadal robi kosmetyczne zakupy głównie w sklepach stacjonarnych, do 35 proc. wzrósł teraz odsetek tych, którzy zamawiają je przez internet.

Aktualizacja: 13.07.2020 14:10 Publikacja: 13.07.2020 12:50

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Foto: Bloomberg

Wygoda, niższe ceny a także łatwy dostęp do opinii innych użytkowników- to najczęściej wskazywane zalety zakupów kosmetyków w sieci. W ten sposób nabywa produkty urody już 35 proc. konsumentów uczestniczących w czerwcowym badaniu przeprowadzonym przez Kantar Millward Brown na zlecenie Wonga Polska.

Czytaj także: Co kupujemy w czasie pandemii. Największe hity i niespodzianki

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama