Reklama

Sklepy obłowią się na nowym 500+

Większość konsumentów uważa, że obecnie jest dobry czas na zakupy i wydawanie pieniędzy – wynika z badań ARC Rynek i Opinia. Pieniądze dopiero zaczną trafiać na rynek. Ożywią koniunkturę. Inflację – też.

Aktualizacja: 18.06.2019 06:33 Publikacja: 17.06.2019 21:00

Sklepy obłowią się na nowym 500+

Foto: Adobe Stock

Już 54 proc. Polaków jest w dobrym nastroju do robienia zakupów, choć większość pieniędzy w ramach różnych programów z nowym 500+ na czele dopiero ma do nich trafić – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Firma dodaje, że największymi optymistami zakupowymi są osoby w wieku od 35 do 44 lat.

– Można przypuszczać, że to one są najczęściej beneficjentami rządowego programu 500+, zazwyczaj w tym wieku ma się dwoje dzieci lub więcej. Mniejszy optymizm kobiet z kolei może wskazywać na to, że to one zazwyczaj robią codzienne zakupy i mają większą wiedzę na temat zmieniających się cen niż mężczyźni – komentuje dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama