Aktualizacja: 30.04.2020 12:49 Publikacja: 30.04.2020 10:23
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Z badania Selectivv przeprowadzonego w dniach 16-18 kwietnia 2020 na próbie 2,4 tys. osób wynika, że aż 35,3 proc. respondentów obawia się dużych skupisk ludzkich w centrach handlowych. W efekcie nie ma co liczyć, że w poniedziałek 4 maja można spodziewać się oblężenia obiektów handlowych. Tylko 7,8 proc. badanych zamierza robić zakupy od pierwszego dnia otwarcia. Prawie połowa (48,3 proc.) planuje wizytę w centrum handlowym w ciągu pierwszych dwóch tygodni.
48,2 proc. zadeklarowało, że najbardziej istotnym czynnikiem podczas wyboru lokalizacji jest zapewnienie bezpieczeństwa podczas zakupów. Co ciekawe, więcej osób obawia się przebywania w przestrzeni zamkniętej (28,8 proc.) czy nie zapewnienia wymogów sanitarnych (26,4 proc.) niż kolejek (10,5 proc.).
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
Inwestorów ucieszyła wiadomość, że chiński wicepremier He Lifeng spotka się z amerykańskim sekretarzem skarbu Sc...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas