Najbardziej obciachowe klapki świata wracają. Będzie sukces?

Gumowe klapki Kubota były w latach 90. zeszłego wieku synonimem obciachu. Tanie i często zakładane na skarpety nie cieszyły się poważaniem świadomych mody Polaków. Za to były tanie i nosiło je pół Polski.

Aktualizacja: 25.04.2018 14:00 Publikacja: 25.04.2018 10:52

Najbardziej obciachowe klapki świata wracają. Będzie sukces?

Foto: Klapki Kubota/ Facebook

Teraz jednak pokochali je fani streetwearu oraz mody rodem z lat 90. Klapki Kubota wracają i to za sprawą czterech przyjaciół z Łodzi, którzy postanowili reaktywować markę.

– Chcemy reaktywować ten brand, ale zrobić to zupełnie po nowemu. To na pewno nie będą te same Kuboty, które znamy z lat 90. – mówi w rozmowie z tygodnikiem "Wprost" Alina Sztoch, jedna z czworga miłośników marki, którzy chcą dać kultowym klapkom nowe życie.

Czworo znajomych koło 30 chce by klapki ich dzieciństwa znów nosiła cała Polska. Kuboty maja szanse powrócić na baseny, plaże i ulice polskich miast.

Nowi właściciele marki chcą też by Kubota jako marka była rozpoznawalna na całym świecie. W ofercie będzie w sumie 18 wzorów : 8 wzorów z linii Classic, 5 z linii Retro i 5 z linii Mistrzostwa Świata. Bedą też skarpety dopasowane do klapek - klasyczne, białe, wysokie. W sprzedaży pojawią się też worki-torebki. Klapki i inne produkty - mają zostać wykonane z materiałów wysokiej jakości, takich jak skóra i eko-skóra.

Wszystko to będzie można kupić w sklepie internetowym, który rusza na początku czerwca.

A już 7 maja startuje zbiórka na wspieram.to, gdzie będzie można wesprzeć firmę i powstający sklep internetowy w zamian za klapki, skarpety, worki w promocyjnych cenach. Na wspieram.to będą dostępne tylko dwa podstawowe wzory klapków i jeden skarpet.

Teraz jednak pokochali je fani streetwearu oraz mody rodem z lat 90. Klapki Kubota wracają i to za sprawą czterech przyjaciół z Łodzi, którzy postanowili reaktywować markę.

– Chcemy reaktywować ten brand, ale zrobić to zupełnie po nowemu. To na pewno nie będą te same Kuboty, które znamy z lat 90. – mówi w rozmowie z tygodnikiem "Wprost" Alina Sztoch, jedna z czworga miłośników marki, którzy chcą dać kultowym klapkom nowe życie.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Kanadyjski rząd chce ściągnąć dyskonty. Na liście właściciele Biedronki i Lidla
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Handel
VAT uderzył, ceny rosną już mocniej niż w marcu
Handel
Francja: Shrinkflacja to oszustwo. Rząd z tym kończy
Handel
Biden chce uderzyć w Chiny. Wzywa do potrojenia ceł na metale
Handel
Pęka handel Chin z Rosją. Kreml po prośbie w Pekinie