Reklama
Rozwiń
Reklama

Dobry rok dla Carrefour. Francuska sieć zanotowała mocne odbicie

Końcówka roku i w sumie cały 2019 r. dla francuskiej sieci w Polsce były po prostu doskonałe.

Publikacja: 24.01.2020 11:30

Dobry rok dla Carrefour. Francuska sieć zanotowała mocne odbicie

Foto: Shutterstock

Carrefour podał w komunikacie, że w czwartym kwartale jego sprzedaż w Polsce wyniosła 638 mln euro, co oznacza wzrost tzw. sprzedaży porównywalnej (bez nowych sklepów) o 4,7 proc., zaś organicznie sieć urosła 4,5 proc.

W całym 2019 roku Polska wygenerowała przychody w wysokości 2,19 mld euro (wzrost sprzedaży porównywalnej o 4,9 proc., zaś organicznie firma urosła 4,6 proc. To doskonałe wyniki i Carrefour w komunikacie podkreślił w kilku miejscach, że jest z wyników w Polsce bardzo zadowolony. Zauważono także nowe projekty jak pierwszy sklep z oferta ekologiczną (podobne ruszyły we Francji i Rumunii) jak i rozpoczęcie sprzedaży przez Carrefour na platformie Allegro.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama