Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie ma mocnych na dyskonty

Sieci takie jak Biedronka czy Lidl nadal najszybciej podbijają polski rynek handlowy. Walkę nawiązują z nimi tylko sieci sklepów osiedlowych jak Żabka.

Aktualizacja: 02.01.2020 14:53 Publikacja: 02.01.2020 14:30

Nie ma mocnych na dyskonty

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

W ciągu roku (do końca września 2019 r.) sprzedaż FMCG w sklepach dyskontowych wzrosła 8,2 proc. – wynika z najnowszych danych firmy badawczej GfK Polonia do których dotarła „Rzeczpospolita".

To zdecydowanie najszybciej rosnący segment polskiego rynku detalicznego, a odpowiada już za 34 proc. sumy wydatków Polaków.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama