Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie ma mocnych na dyskonty

Sieci takie jak Biedronka czy Lidl nadal najszybciej podbijają polski rynek handlowy. Walkę nawiązują z nimi tylko sieci sklepów osiedlowych jak Żabka.

Aktualizacja: 02.01.2020 14:53 Publikacja: 02.01.2020 14:30

Nie ma mocnych na dyskonty

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

W ciągu roku (do końca września 2019 r.) sprzedaż FMCG w sklepach dyskontowych wzrosła 8,2 proc. – wynika z najnowszych danych firmy badawczej GfK Polonia do których dotarła „Rzeczpospolita".

To zdecydowanie najszybciej rosnący segment polskiego rynku detalicznego, a odpowiada już za 34 proc. sumy wydatków Polaków.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama