Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 25.04.2021 16:30 Publikacja: 25.04.2021 16:02
Foto: AdobeStock
Firma badania rynku Kantar stwierdziła, że wszystkie artykuły konsumpcyjne, od konserw mięsnych i piwa po cukier, detergenty i wybielacze tkanin znikały z półek sklepowych, najszybciej w USA, potem w Europie Zachodniej, Ameryce Łacińskiej, Europie Wschodniej i w Azji. Dane użyte w dorocznym raporcie zbierano w gospodarstwach domowych w 42 krajach, reprezentujących 66 proc. ludności świata i 83 proc. PKB — pisze Reuter.
Napoje, nabiał i żywność stanowiące zwykle dwie trzecie sprzedaży artykułów spożywczych zanotowały największy wzrost, 15 na 20 najważniejszych kategorii zyskało najbardziej z powodu pandemii — wynika z raportu FMCG Omnichannel 2021 firmy Kantar. Gotowanie w domu posiłków i pieczenie ciast zwiększyło sprzedaż konserw mięsnych o 26 proc., cukru i słodzików o 15 proc., ziół i przypraw o 13 proc. Klienci z Ameryki Łacińskiej przodowali w większości kategorii żywności.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Donald Trump negocjował z Chińczykami warunki porozumienia w wojnie celnej. Choć TikTokowi groził ban w Stanach...
Sankcje odcięły Rosję od światowej bankowości. Nawet przyjazne reżimowi kraje, jak Chiny, boją się realizacji pł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas