Zgodnie z sobotnim komunikatem CCC w I kwartale tego roku miało 1038,6 mln zł przychodów w porównaniu do 658,7 mln zł obrotów w tym samym okresie przed rokiem. Po pierwszych trzech miesiącach tego roku firma miała 167,7 mln zł straty netto. Rok wcześniej w tym okresie strata netto wyniosła 144,1 mln zł. Strata z działalności operacyjnej wzrosła rok do roku z 85,9 mln zł do 146,4 mln zł.

Łączna powierzchnia handlowa grupy na koniec marca wyniosła 674 tys. metrów kwadratowych (w tym 81 tys. m kw. KVAG, Gino Rossi 8 tys. m kw.), a liczba sklepów 1196 (w tym 190 KVAG, Gino Rossi 72) - podaje CCC.

Kanał e-commerce przyniósł 289 mln zł przychodów oraz 30 mln zł EBITDA (19 mln zł poprzednio).

Akcje CCC zniżkują na poniedziałkowej sesji, bo strata netto w I kwartale jest wyższa niż zakładali analitycy. Przed południem kurs spada o ponad 10 proc., do 207,4 zł za akcję.