Reklama

"Kler" to hit dekady. Już ponad 3 mln widzów

Spółka Kino Świat, dystrybutor "Kleru", poinformowała, że przez pierwsze dwa tygodnie wyświetlania najnowszy film Wojciecha Smarzowskiego obejrzało prawie 3,1 miliona widzów. To najlepszy wynik w tej dekadzie.

Aktualizacja: 12.10.2018 23:12 Publikacja: 12.10.2018 22:52

"Kler" to hit dekady. Już ponad 3 mln widzów

Foto: materiały prasowe/ Bartosz Mrozowski

qm

Dokładnie 3 089 315 bilety, sprzedane przez pierwsze 14 dni wyświetlania filmu, oznacza pobicie wyniku takich kinowych hitów jak "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy" (2,99 mln widzów) i "Listów do M. 3" (3,01 mln). Ostatnią produkcją z lepszą frekwencją kinową był w 2009 roku "Avatar" Jamesa Camerona (3,68 mln widzów).

Wcześniej ponad 3 miliony widzów w kinach w Polsce miały też takie filmy jak "Titanic", "Pasja" oraz dwa "Shreki" (numer 2 i 3). "Jednak żaden z tych wielkich, historycznych przebojów polskich ekranów nie miał takiej dynamiki oglądalności, jak „Kler". Jeśli film Smarzowskiego utrzyma dotychczasową passę, już wkrótce będziemy świadkami epokowych przetasowań w rankingu filmowych przebojów wszech czasów w Polsce" - zwraca uwagę Kino Świat, chwaląc się wynikiem swojego filmu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Film
Bond, Batman i Supermeni wracają do akcji. Lubimy tych bohaterów, których już znamy
Film
Rzeź w konstancińskiej rezydencji, czyli pechowe „13 dni do wakacji"
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy zwycięzców 19. BNP Paribas Dwa Brzegi
Film
Żubr świadkiem krwawych wydarzeń. Finał Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
Film
Nie żyje reżyser Jerzy Sztwiertnia
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama