Reklama

Trzy zakażenia wirusem na terenie Chin, bez zgonów na COVID-19

W Chinach w ciągu ostatniej doby stwierdzono sześć nowych zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2 - o jedno mniej niż dzień wcześniej - podała chińska Komisja Zdrowia Publicznego.

Aktualizacja: 19.05.2020 04:51 Publikacja: 19.05.2020 04:44

Trzy zakażenia wirusem na terenie Chin, bez zgonów na COVID-19

Foto: AFP

arb

Trzy z sześciu nowo wykrytych zakażeń to zakażenia wykryte u osób przybywających do Chin spoza ich granic - wszystkie te przypadki wykryto w Mongolii Wewnętrznej.

Trzy pozostałe zakażenia mają charakter lokalny - dwa wykryto w prowincji Jilin, graniczącej z Rosją i Koreą Północną, jedno w prowincji Hubei, której stolicą jest Wuhan - pierwsze na świecie duże ognisko epidemii koronawirusa.

W Chinach w ciągu ostatniej doby wykryto też 17 bezobjawowych zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2 - o jedno mniej niż dzień wcześniej.

Łącznie w Chinach wykryto od początku epidemii 82960 objawowych zakażeń koronawirusem. Liczba aktywnych przypadków (osób zakażonych koronawirusem, które są poddawane leczeniu) wynosi obecnie 85.

Chińska Komisja Zdrowia Publicznego od 35 dni nie informuje o nowych zgonach z powodu COVID-19 wykrytych w ciągu doby - w tym czasie jednak, zmieniono klasyfikację jednego ze zgonów w Jilin uznając go za spowodowany koronawirusem SARS-CoV-2, przeklasyfikowano również jeden ze zgonów w Pekinie jako spowodowany przez COVID-19.

Reklama
Reklama
Leki i terapie
Więcej możliwości leczenia dla kobiet z chorobami nowotworowymi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Leki i terapie
„Historyczna” lista refundacyjna. 50 nowych terapii dla pacjentów
Leki i terapie
Popularny lek na otyłość a ryzyko incydentów sercowo-naczyniowych
Leki i terapie
Seniorzy nadużywają leków za darmo. Poznaliśmy dane
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Leki i terapie
Leczymy 300 tys. pacjentów za 11 mld złotych
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama