Reklama
Rozwiń

Każdy jest wygrany

PKN Orlen zamierza rozwijać swoją ofertę dla drobnych inwestorów.

Publikacja: 26.11.2019 21:00

Od lewej: Michał Masłowski, wiceprezes SII, Michał Perlik, dyrektor biura projektów strategicznych P

Od lewej: Michał Masłowski, wiceprezes SII, Michał Perlik, dyrektor biura projektów strategicznych PKN Orlen, Przemysław Barankiewicz, wiceprezes CFA Society Poland, Michał Kobza, dyrektor działu rozwoju rynku GPW, Przemysław Tychmanowicz, „Parkiet”.

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński

Chociaż programy lojalnościowe dla inwestorów indywidualnych na naszym rynku wciąż są czymś wyjątkowym, to uczestnicy panelu dyskusyjnego, który był poświęcony tej tematyce, podkreślali, że idea ta może przynieść korzyści nie tylko samym akcjonariuszom, ale także spółkom, jak i całemu rynkowi.

Szlaki w kwestii programów lojalnościowych przeciera obecnie PKN Orlen, który rok temu uruchomił program „Orlen w portfelu". – Od początku zakładaliśmy, że będzie on oparty na szeregu korzyści dla naszych akcjonariuszy. Jednym z elementów są rabaty na paliwo i produkty pozapaliwowe dostępne na największej sieci stacji paliw w Polsce. Z drugiej strony w ramach programu kładziemy mocny nacisk na element edukacyjny. Wspólnie z renomowanym instytutem CFA Poland oferujemy dostęp do wiedzy na temat sposobów i form inwestowania. Co istotne, nasze działania w tym obszarze skierowane są nie tylko do profesjonalistów, ale też osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z inwestowaniem. Naturalnie program ma dla nas również wymiar wizerunkowy. Klienci, którzy stają się akcjonariuszami, chętniej polecają nasze produkty i korzystają ze stacji paliw. Kolejna kwestia związana jest z samym akcjonariatem. Zakładamy, że nasze działania będą w długim terminie przekładały się na wzmocnienie relacji inwestora ze spółką – mówił Michał Perlik, dyrektor w PKN Orlen.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Materiał Partnera
Transformacja energetyczna dla przedsiębiorstw na wyciągnięcie ręki
Biznes
UKE: Rynek telekomunikacyjny wyhamował. Rachunki w górę
Biznes
Roman Abramowicz sprzedał swój biznes Amerykanom. Od ręki dostanie 50 mln dolarów
Biznes
Samoloty FA-50 wreszcie z pociskami
Biznes
AI na Kongresie Statystyki Polskiej
Biznes
Nowy budżet UE, Niemcy naciskają na KE, Kanada stawia się Trumpowi