Reklama
Rozwiń
Reklama

Stacje paliw rozszerzają ofertę

Dystrybutorzy szczególnie duży nacisk kładą na rozwój oferty gastronomicznej i sklepowej. Wierzą też w dalszy wzrost sprzedaży benzyny i diesla.

Publikacja: 20.10.2019 21:00

Stacje paliw rozszerzają ofertę

Foto: Fotorzepa, Bosiacki Roman

Potencjał dalszego rozwoju sieci stacji paliw widzi m.in. Orlen. – Trendy rynkowe nieustannie ewoluują, rolą PKN Orlen jest ich wczesna diagnoza i dostosowanie się, tak aby odpowiadać na oczekiwania klientów. Tym bardziej że mamy do czynienia z coraz bardziej świadomym konsumentem, dla którego stacja paliw to coś więcej niż miejsce, na którym zatankuje swój samochód – mówi Joanna Zakrzewska, rzecznik spółki. Z tego powodu Orlen mocno rozwija ofertę gastronomiczną i sklepową.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Biznes
Dywersja na kolei, Trump poprze sankcje na partnerów Rosji i apel von der Leyen
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Za mało kobiet w zarządach, kryzys ofert IT w UE, Trump znosi cła na żywność
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama