Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.09.2019 11:35 Publikacja: 08.09.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Choć wiele polskich marek stawia na ekspansję na nowych rynkach pod swoją nazwą, to jednak często skuteczniejsza jest strategia przejmowania marek już znanych tamtejszym klientom. Taki ruch wykonała właśnie Amica, przejmując prawa do zachodniego brandu Fagor. Polski producent AGD już przed laty przejął niemiecką markę Hansa, z którą jest dzisiaj obecny także choćby w Rosji.
– Już w tym roku będziemy mogli rozpocząć sprzedaż dużego sprzętu AGD pod marką Fagor. Chcemy być z nią obecni we Francji, Portugalii i oczywiście Hiszpanii, gdzie nasze dotychczasowe wyniki nie były satysfakcjonujące – mówi Michał Rakowski, członek zarządu oraz dyrektor finansowy Amiki.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Ceny metali ziem rzadkich stają się nową kartą przetargową w grze między USA a Chinami, polski rynek mieszkaniow...
Już od lutego 2026 r. pierwsze przedsiębiorstwa będą musiały obowiązkowo korzystać z Krajowego Systemu e-Faktur....
Ceny kawy w sklepach rosną najszybciej od lat, sieci elektroenergetyczne ograniczają rozwój OZE w Unii Europejsk...
Polskie firmy technologiczne, wraz z organizacjami branżowymi z Bułgarii, Czech i Słowacji, apelują do rządów o...
Skumulowana wartość polskich inwestycji za granicą wyniosła w 2024 r. 164,9 mld zł i była o 7,1 mld zł wyższa ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas