Świat wszedł w okres kolejnej rewolucji przemysłowej. Po historycznych już okresach, które przyniosły nam odpowiednio mechanizację produkcji, produkcję masową oraz automatyzację produkcji, ponownie obserwujemy szybko postępujące zmiany, pchające nas nieuchronnie w stronę przemysłu 4.0.
Wszystko za sprawą nowych technologii. Nowa fala opiera się na koncepcji cyberfizycznych systemów, czyli na głębokim oddziaływaniu na siebie rzeczywistych i wirtualnych światów, które stają się trzonem procesu produkcyjnego. W „fabrykach jutra" podstawą działania mają być chmury obliczeniowe, big data czy sztuczna inteligencja. To na nich będą się opierać przyszłe relacje oraz powiązania pomiędzy firmami, dostawcami oraz klientami i dlatego tak ważne jest, by już dzisiaj zrozumieć zachodzące zmiany.
– Industry 4.0 całkowicie zredefiniuje podejście do biznesu oraz metod działania przedsiębiorstw. Nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, w ciągu najbliższej dekady zmienią nasze codzienne życie, styl pracy i prowadzenia firmy. Dzieląc się swoją wyjątkową wiedzą i doświadczeniem, chcemy wskazać drogę do przeprowadzenia cyfrowej transformacji biznesu – komentuje Dariusz Piotrowski, general manager w Dell EMC Polska.
Co należy zrobić, by nie zostać w tyle za konkurencją? Co powinniśmy zrobić, by razem z resztą świata wskoczyć do pociągu czwartej rewolucji przemysłowej? Odpowiedzi najlepiej szukać u ekspertów. Spotkać będzie ich można podczas jednej z najważniejszych konferencji branży IT w Polsce – Dell Technologies Forum 2018. Biorący udział w spotkaniu będą mogli się przekonać, jakie korzyści, szanse oraz zagrożenia niesie ze sobą cyfrowa transformacja. Gościem honorowym tegorocznej konferencji będzie jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci w branży – ikona światowego biznesu z centrali Dell Technologies.
Czego możemy się spodziewać? Trzonem spotkania będzie łącznie 30 sesji plenarnych podzielonych na cztery główne bloki tematyczne. Pierwszy z nich to „Digital Transformation", w którym zostaną pokazane nowe funkcjonalności aplikacji Agile oraz możliwości wykorzystania narzędzi analitycznych do budowania lepszych kontaktów z klientem.