Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 30.06.2020 18:25 Publikacja: 30.06.2020 17:21
Foto: Bloomberg
Jak wynika z rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 za rok 2020, opracowanego przez firmy WPP oraz Kantar, wartość marek należących do Top 100 sięgnęła 5 bln dol., czyli poziom zbliżony do rocznego PKB Japonii.
W rankingu wykorzystano dane z wycen, w tym także ceny akcji z kwietnia 2020 r., co pozwoliło na uwzględnienie również skutków pandemii COVID 19. Firmy, które konsekwentnie inwestowały w długoterminowe działania marketingowe i budowanie silnych marek, zdołały przetrwać najgorszy etapu kryzysu w warunkach istniejącej obecnie niepewności. Przed rozpoczęciem globalnej epidemii koronawirusa łączna wartość marek należących do Top100 rankingu BrandZ miała – według przewidywań – wzrosnąć o 9 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas