fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Ruch wspiera rynek imprez masowych

Fotorzepa, Szymon Laszewski Szymon Laszewski
Kioski staną się największą siecią dystrybucji biletów na takie wydarzenia, jak zawody sportowe, targi i pokazy – ustaliła „Rzeczpospolita".
Spółka Ruch podpisała umowę o współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, graczem, który kontroluje 55 proc. rodzimego rynku targowego wartego 250 mln zł.MTP działa jednak również w segmencie innych imprez masowych. – Organizujemy w sumie około 100 imprez rocznie, nie tylko w Poznaniu, ale i w Lublinie, Krakowie, Sosnowcu czy Warszawie. W portfolio mamy takie wydarzenia, jak Cavaliada, która w dziennie gromadzi w zależności od miasta od 3,5 do 11 tys. widzów, Rybomania, przyciągająca w samym Poznaniu czy Sosnowcu po 50–60 tys. osób, albo Motor Show. Tę wystawę motoryzacyjną przez trzy dni zwiedziło 133 tys. gości – wylicza w rozmowie z „Rzeczpospolitą" Tomasz Kobierski, wiceprezes MTP.Jego zdaniem kluczowe jest dotarcie z ofertą imprez masowych do potencjalnych widzów. – Do tej pory w mniejszych miejscowościach był problem z dotarciem do odbiorców. Zlokalizowana w całej Polsce sieć kiosków teraz to ułatwi – podkreśla.Bilety MTP będą dostępne...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA