W lutym CCC wypracowało 149 mln zł skonsolidowanych przychodów, czyli o 47 proc. więcej niż rok temu. W tym sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych sieci CCC wyniosła 121 mln zł, co oznacza wzrost o 27 proc. Za zdecydowaną większość z pozostałych 28 mln zł odpowiada sklep internetowy eObuwie.pl, który został przejęty przez CCC w styczniu i luty jest pierwszym miesiącem jego pełnej konsolidacji. Na niedawnej konferencji wynikowej zarząd CCC zapowiedział, że spodziewa się 75-100 proc. wzrostów sprzedaży eObuwia w tym roku (w 2015 r. platforma wypracowała ok. 140 mln zł).

Wzrost przychodów ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych na poziomie 27 proc. jest nieco wyższy niż wzrost powierzchni handlowej, który mógł wynieść około 22 proc., co wskazuje na wzrost sprzedaży porównywalnej.

Skonsolidwane przychody CCC w tym roku wzrosły już o 41 proc., do 322 mln zł. W tym detaliczne w sklepach stacjonarnych o 27,5 proc., do 277 mln zł. Za pozostałą część wzrostu odpowiada głównie konsolidacja eObuwia. Zdaniem Dariusza Miłka, prezesa i głównego akcjonariusza CCC, w tym roku grupa może zwiększyć przychody o 1 mld zł, co oznaczałoby wzrost o 43 proc. (przy założeniu zwiększenia sprzedaży porównywalnej o 6 proc. i wzroście powierzchni handlowej o 27 proc. oraz 100-proc. wzrostowi w e-commerce).