Krakowska platforma tzw. marketing automation, specjalizująca się w rozwiązaniach dla branży e-commerce, została dofinansowana 25 mln zł. Rodzimy startup, w który wcześniej zainwestował już Rafał Brzoska, prezes grupy Integer i jeden z najbogatszych Polaków, pozyskane pieniądze zamierza przeznaczyć na badania i rozwój produktowy oraz dynamiczny rozwój na terenie Europy.

– 3TS to kolejny inwestor, który pozwoli SalesManago na dynamiczny rozwój. To przedsiębiorcy, którzy – tak jak my – lubią nowe technologie. Inwestycja sfinansuje naszą międzynarodową ekspansję i pomoże rozwijać ofertę dla B2C i sklepów internetowych. Marketing Automation w Europie, szczególnie w segmencie B2C, znajduje się na początku drogi. Chcemy odegrać bardzo istotną rolę w budowaniu tego rynku – tłumaczy Grzegorz Błażewicz, prezes SalesManago.

Startup zostało założony w 2011 r. przez Błażewicza i Konrada Pawlusa. Firma zatrudnia ponad 130 osób w biurach w Polsce, USA, Wlk. Brytanii i Indiach, a także współpracuje z ponad 400 partnerami. Systemu SalesManago używa ponad 5 tys. firm z branż e-commerce, B2C i B2B z ponad 40 krajów. Spółka posiada unikalną technologię umożliwiającą gromadzenie informacji o zachowaniu klientów na stronach www i aplikacjach mobilnych oraz ich wykorzystywanie do automatyzacji i personalizacji marketingu we wszystkich kanałach. Obejmują one e-mail marketing, dynamiczne treści na stronie internetowej, media społecznościowe, sieci reklamowe i aplikacje mobilne.