Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Marcin Mielcarz: W nowej strategii troszczymy się o przyszłość

Jednym z elementów lepszego jutra jest oferowanie nowych, potencjalnie mniej ryzykownych dla zdrowia i otoczenia produktów – mówi Marcin Mielcarz, szef sieci sprzedaży British American Tobacco, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 28.05.2020 08:22

Marcin Mielcarz

Marcin Mielcarz

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał we współpracy z British American Tobacco

British American Tobacco ogłasza nową strategię. Dlaczego teraz? W trudnych dla biznesu czasach firmy raczej myślą, jak sobie poradzić, a nie o szerszych strategiach.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Zaproszenie AfD było błędem. Związek Przedsiębiorców Rodzinnych koryguje stanowisko
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama