Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.11.2019 16:40 Publikacja: 25.11.2019 15:17
Foto: Bloomberg
Grupa LVMH szukała od lat sposobów zwiększenia obecności na rynku amerykańskim. Na początku października złożyła wstępną nie zobowiązującą ofertę największej na świecie grupie jubilerskiej, rozreklamowanej filmem Blake Edwardsa „Śniadanie u Tiffany'ego" z 1961 r. z Audrey Hepburn w głównej roli — podał Reuter za jednym informatorem.
Teraz grupa LVMH zaaprobowała po 135 dolarów w gotówce za akcję, co oznacza premię 7,5 proc. wobec kursu zamknięcia z piątku, jest o 50 proc. wyższa od tej sprzed okazania przez Francuzów zainteresowania kupnem. LVMH ma nadzieję sfinalizować operację w połowie 2020 r. Grupa Bernarda Arnault osiąga główne zyski ze sprzedaży modnej konfekcji i dodatków. Ten zakup pozwoli wzmocnić jej najmniej ważny dział zegarków i biżuterii (Bulgari, Tag Heuer), który obecnie rozwija się najbardziej dynamicznie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trump grozi 30 proc. cłami na towary z UE, Ryanair dogaduje się z Modlinem i zwiększa siatkę połączeń, a Bruksel...
KE chce drastycznie podnieść akcyzę na papierosy i wyroby tytoniowe, a częścią uzyskanych w ten sposób przez kra...
Truskawki, wprawdzie nie z kluskami i jogurtem, ale ze śmietaną można jeszcze na Wimbledonie kupić, ale kibice ż...
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas