Reklama
Rozwiń
Reklama

Abonamenty medyczne. Płacisz 153 zł co miesiąc i... stoisz w kolejce do prywatnego lekarza

Już 2 miliony Polaków płacą co miesiąc 153 zł na prywatne ubezpieczenie zdrowotne, aby... coraz częściej czekać tygodniami na lekarza, jak w publicznej służbie zdrowia.

Aktualizacja: 29.03.2018 18:12 Publikacja: 29.03.2018 12:41

Abonamenty medyczne. Płacisz 153 zł co miesiąc i... stoisz w kolejce do prywatnego lekarza

Foto: Adobe Stock

W błyskawicznym tempie rośnie popularność prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych wśród Polaków. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że z takiego modelu opieki zdrowotnej korzysta już 2,17 mln Polaków. W ubiegłym roku wydali na nią ponad 40 mld zł. To oznacza, że właściciele prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego (w tym rodzinnego) płacili w 2017 roku średnio 153 zł miesięcznie.

- Coraz więcej osób decyduje się na prywatną opiekę medyczną. Większość stanowią pracownicy firm, dla których jest to benefit pozapłacowy, jednak rośnie również liczba pacjentów kupujących zarówno indywidualne pakiety, jak i pojedyncze usługi, przede wszystkim konsultacje i badania. Dziś dostępność do usług medycznych stanowi wyzwanie nie tylko dla publicznego, ale i prywatnego sektora – mówi Artur Białkowski, wiceprezes Medicover Polska.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama