Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.03.2017 11:08 Publikacja: 03.03.2017 10:50
Foto: Pixabay
L'Oreal postanowił wykorzystać potencjał, jaki kryje się w dynamicznie rozwijającym się kontynencie afrykańskim. Zdaje sobie jednak sprawę z tego, że zadanie to nie będzie łatwe, ponieważ musi najpierw zrozumieć potrzeby tamtejszych klientów, by dostosować produkty do ich gustów, odmiennej cery czy struktury włosa. Inaczej bowiem pielęgnuje się gęste i sztywne loki, którymi często mogą poszczycić się Afrykanki, od miękkich i cieńszych włosów, które są bardziej typowe dla Europejek. L’Oreal zaczął już opracowywać dla swoich czarnoskórych klientek nowe linie kosmetyków w swoim laboratoriów w okolicy Johannesburga.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Komisja Europejska proponuje ambitny cel redukcji emisji. Polska krytykuje ETS2, USA i Wietnam zawierają przełom...
W 2028 r. Polska Grupa Zbrojeniowa ma montować pierwsze czołgi K2PL. W tym samym roku produkcja amunicji 155 ma...
Umowa na zakup 180 czołgów K2 od koreańskiego koncernu Hyundai Rotem jest gotowa i ma być podpisana jeszcze w li...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas