Prezes LPP Marek Piechocki: Budujemy firmę na pokolenia

Już wiele lat temu zdałem sobie sprawę, że kluczem do sukcesu firmy jest nie tylko to, jak dynamicznie się rozwija, ale także jakie wartości reprezentuje – twierdzi Marek Piechocki, współzałożyciel i prezes grupy LPP.

Publikacja: 24.02.2020 20:00

Rośnie liczba pracowników w wolontariacie – 320 osób wspólnie przepracowało w 2019 r. na rzecz potrz

Rośnie liczba pracowników w wolontariacie – 320 osób wspólnie przepracowało w 2019 r. na rzecz potrzebujących ponad 1600 godzin.

Foto: materiały prasowe

Rozwijając LPP, zbudował pan swój wizerunek jako skutecznego, wizjonerskiego i pragmatycznego przedsiębiorcy. W wywiadach podkreśla pan pragmatyzm ekonomiczny. Jak ten pragmatyzm łączy się z wydatkami społecznymi firmy, w tym z Fundacją LPP? Czy takie wydatki się firmie opłacają?

Na wydatki społeczne patrzę inaczej – to nie jest kwestia opłacalności. LPP jest firmą rodzinną, budowaną od niespełna trzech dekad dla pokoleń i na pokolenia. Patrzymy na biznes długoterminowo, czuję się więc bezpośrednio odpowiedzialny nie tylko za przyszłość mojej rodziny, 25 tys. naszych pracowników i długoletnich kontrahentów, ale też najbliższego otoczenia. Dzięki temu otoczeniu możemy rozwijać LPP, dlatego żyję w poczuciu, że jesteśmy społeczeństwu coś winni, i chcemy podzielić się tym dobrem z tymi, którzy tego potrzebują.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Targi Kielce: tu pokazuje się polski przemysł obronny
Wydarzenia Gospodarcze
Banki mogą pomóc w zakupach obronnych
Wydarzenia Gospodarcze
Rola BGK w finansowaniu obronności będzie rosła
Wydarzenia Gospodarcze
Największe ryzyko cyberataków dotyczy dziś sektora bankowego
Wydarzenia Gospodarcze
Gaz może dać nam bezpieczeństwo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama