Reklama
Rozwiń
Reklama

Jeśli zawał serca, to tylko w?Polsce

Co zrobić, aby nie zmarnować wielkiego sukcesu polskiej kardiologii – zastanawiali się uczestnicy debaty „Rzeczpospolitej”.

Publikacja: 06.04.2015 21:05

Do dyskusji zasiedli Marcin Piasecki („Rz”, z lewej) oraz prof. Łukasz Szumowski, prof. Jarosław Kaź

Do dyskusji zasiedli Marcin Piasecki („Rz”, z lewej) oraz prof. Łukasz Szumowski, prof. Jarosław Kaźmierczak, dr Krzysztof Chlebus, prof. Marian Zembala, dr Gabriela Sujkowska, prof. Dariusz Dudek

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Kardiologia to fenomen polskiego systemu ochrony zdrowia. Pod względem leczenia zawałów serca jesteśmy w czołówce, a organizacja ośrodków kardiologii interwencyjnej stawiana jest innym za wzór, co – jeśli chodzi o polską medycynę – jest przypadkiem dość rzadkim. Forum „Rzeczpospolitej" „Rynek medyczny w Polsce: wizja i rewizja" zgromadziło najwybitniejszych ekspertów w tej dziedzinie – w jednej sali znalazła się praktycznie większość osób z czołówki polskiej kardiologii. Być może dlatego pojawiło się w końcu pytanie: jakie są zagrożenia dla tego wzorcowego systemu i czy można jeszcze w nim coś poprawić?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Zdrowie
Innowacje w opiece zdrowotnej jako katalizator konkurencyjności
Zdrowie
Pedagożka tłumaczy: ADHD u kobiet wygląda inaczej
psychologia
Czym jest ADHD burnout i maska ADHD – wyjaśnia psycholożka Monika Kotlarek
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Zdrowie
Polski system „zgubił” kilkuset lekarzy z Ukrainy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama