Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.09.2015 22:00 Publikacja: 08.09.2015 22:00
Programy wellness, w których firmy dbają nie tylko o poprawę stanu zdrowia, ale także o dobre samopoczucie swoich pracowników, robią od kilku lat karierę w międzynarodowych korporacjach. I to nawet pomimo kryzysowych oszczędności – firmy przekonały się, że dbałość o psychofizyczną kondycję ludzi i rzeczywista promocja zdrowia to działania opłacalne.
Potwierdza to międzynarodowe badanie „Working well" dotyczące jakości środowiska pracy, promocji zdrowego stylu życia i dobrego samopoczucia wśród pracowników ponad tysiąca firm z 37 krajów (w tym z Polski), które przeprowadziła amerykańska firma doradcza Buck Consultans. W badaniu prawie trzech na dziesięciu pracodawców na świecie zadeklarowało, że ma w pełni wdrożoną strategię promocji zdrowia, drugie tyle wdrożyło ją częściowo (większość zrobiła to w ostatnich pięciu latach), a prawie ośmiu na dziesięciu chciałoby mieć w swojej firmie „kulturę zdrowia".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trudności ze zdobyciem pracowników skłaniają pracodawców do rezygnacji z części oczekiwań wobec kandydatów. Jedn...
Sześć organizacji pracodawców uważa, że płaca minimalna powinna wzrosnąć w przyszłym roku o 50 zł. Proponują zmi...
7,27 tys. to kwota, która dzieli zarobki Polaków na pół. Ale w najmniejszych firmach, urzędach, sklepach jest to...
Najlepiej opłacanym prezesem firmy z amerykańskiego indeksu S&P 500 był szef spółki produkującej tasery, czyli p...
Gorsza koniunktura na rynku pracy, a także wspomnienia z czasów pandemii wpływają na postawy pracowników, którzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas