Aktualizacja: 11.08.2015 22:00 Publikacja: 11.08.2015 22:00
Częścią letniego rodzinnego pikniku w Shell Business Operations Kraków była akcja edukacyjna dla dzieci pracowników
Foto: materiały prasowe
– Co siódmy pracodawca (15 proc.) w Polsce traktuje wakacje jako okazję do obdarowania pracowników specjalnym benefitem – wynika z badania Instytutu ARC Rynek i Opinia dla Sodexo Benefits and Rewards Services. Na letnie benefity mogą liczyć pracownicy dużych banków, energetyki czy nowoczesnych usług dla biznesu, gdzie firmy rywalizują o kandydatów do pracy.
Np. łódzkie centrum Infosys BPO od czterech lat organizuje Infosys Summer Camp; latem firma oferuje pracownikom łącznie 131 tygodniowych pobytów w apartamentach w Jastarni i w Wiśle. – W 100 proc. finansujemy noclegi dla pracowników z pierwszego progu przychodowego, a dofinansowania maleją wraz ze wzrostem rodzinnego budżetu – wyjaśnia Magdalena Jóźwiak, dyrektor ds. HR w Infosys BPO Poland i dodaje, że wspólne wakacje świetnie integrują pracowników.
Przeciętne miesięczne wynagrodzenie nominalne brutto w gospodarce narodowej wyniosło w pierwszym kwartale tego r...
Polscy imigranci w Wielkiej Brytanii wyprzedzili pod względem przeciętnych zarobków lokalnych pracowników. Mogło...
6842 zł brutto – tyle w listopadzie ub. roku wynosiła mediana wynagrodzeń w gospodarce narodowej. Według danych...
Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw wzrosło w marcu o 7,7 proc. rok do roku –...
W tym roku zwiększyła się różnica między pożądanym a realnym wynagrodzeniem młodych ludzi, którzy łączą studia z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas