Rozmowa z ?Cezarym Szymankiem, redaktorem naczelnym „Sukcesu" i „Bloomberg Businessweek Polska"

Rozmowa z Cezarym Szymankiem, redaktorem naczelnym miesięczników „Sukces" i „Bloomberg Businessweek Polska"

Publikacja: 16.04.2015 21:21

Rozmowa z ?Cezarym Szymankiem, redaktorem naczelnym „Sukcesu" i „Bloomberg Businessweek Polska"

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala Waldemar Kompala

Rzeczpospolita: Od dzisiaj w kioskach nowy numer magazynu „Sukces". Pismo zmieniło formułę. Co nowego znajdą w nim czytelnicy ?

Cezary Szymanek: Po pierwsze, zmieniamy wygląd czasopisma, ale to po prostu warto zobaczyć. Po drugie, chcemy być magazynem, który zaszczepia pozytywne myślenie. Udowadniać, że w Polsce można odnosić sukcesy. Duże i małe. Z badań, które prezentujemy w tym numerze magazynu, wynika, że zdecydowana większość z nas uważa, iż sukces jest w naszym kraju możliwy. Oczywiście różne są jego definicje, ale tu znów przywołam badania. Polacy rozumieją sukces jako: szczęśliwą rodzinę, zdrowie oraz bycie dobrym człowiekiem. A na przykład pieniądze są dopiero na 9. miejscu wśród odpowiedzi, za samorealizacją.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Materiał Promocyjny
Garden Point – Twój klucz do wymarzonego ogrodu
Wydarzenia
Czy Unia Europejska jest gotowa na prezydenturę Trumpa?
Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne