Reklama

Rozmowa z ?Cezarym Szymankiem, redaktorem naczelnym „Sukcesu" i „Bloomberg Businessweek Polska"

Rozmowa z Cezarym Szymankiem, redaktorem naczelnym miesięczników „Sukces" i „Bloomberg Businessweek Polska"

Publikacja: 16.04.2015 21:21

Rozmowa z ?Cezarym Szymankiem, redaktorem naczelnym „Sukcesu" i „Bloomberg Businessweek Polska"

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala Waldemar Kompala

Rzeczpospolita: Od dzisiaj w kioskach nowy numer magazynu „Sukces". Pismo zmieniło formułę. Co nowego znajdą w nim czytelnicy ?

Cezary Szymanek: Po pierwsze, zmieniamy wygląd czasopisma, ale to po prostu warto zobaczyć. Po drugie, chcemy być magazynem, który zaszczepia pozytywne myślenie. Udowadniać, że w Polsce można odnosić sukcesy. Duże i małe. Z badań, które prezentujemy w tym numerze magazynu, wynika, że zdecydowana większość z nas uważa, iż sukces jest w naszym kraju możliwy. Oczywiście różne są jego definicje, ale tu znów przywołam badania. Polacy rozumieją sukces jako: szczęśliwą rodzinę, zdrowie oraz bycie dobrym człowiekiem. A na przykład pieniądze są dopiero na 9. miejscu wśród odpowiedzi, za samorealizacją.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Wydarzenia
Zrobiłem to dla żołnierzy
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Materiał Promocyjny
Garden Point – Twój klucz do wymarzonego ogrodu
Wydarzenia
Czy Unia Europejska jest gotowa na prezydenturę Trumpa?
Reklama
Reklama