Rozmowa z ?Cezarym Szymankiem, redaktorem naczelnym „Sukcesu" i „Bloomberg Businessweek Polska"

Rozmowa z Cezarym Szymankiem, redaktorem naczelnym miesięczników „Sukces" i „Bloomberg Businessweek Polska"

Publikacja: 16.04.2015 21:21

Rozmowa z ?Cezarym Szymankiem, redaktorem naczelnym „Sukcesu" i „Bloomberg Businessweek Polska"

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala Waldemar Kompala

Rzeczpospolita: Od dzisiaj w kioskach nowy numer magazynu „Sukces". Pismo zmieniło formułę. Co nowego znajdą w nim czytelnicy ?

Cezary Szymanek: Po pierwsze, zmieniamy wygląd czasopisma, ale to po prostu warto zobaczyć. Po drugie, chcemy być magazynem, który zaszczepia pozytywne myślenie. Udowadniać, że w Polsce można odnosić sukcesy. Duże i małe. Z badań, które prezentujemy w tym numerze magazynu, wynika, że zdecydowana większość z nas uważa, iż sukces jest w naszym kraju możliwy. Oczywiście różne są jego definicje, ale tu znów przywołam badania. Polacy rozumieją sukces jako: szczęśliwą rodzinę, zdrowie oraz bycie dobrym człowiekiem. A na przykład pieniądze są dopiero na 9. miejscu wśród odpowiedzi, za samorealizacją.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!
Wydarzenia
100 sztafet w Biegu po Nowe Życie ponownie dla donacji i transplantacji! 25. edycja pod patronatem honorowym Ministra Zdrowia Izabeli Leszczyny.
Wydarzenia
Marzyłem, aby nie przegrać
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Materiał Promocyjny
4 letnie festiwale dla fanów elektro i rapu - musisz tam być!