Aktualizacja: 13.03.2017 19:25 Publikacja: 13.03.2017 19:01
Foto: PAP
Rz: W Polsce powstaje około 200 tys. nowych firm rocznie. Czym różnią się od nich start-upy?
Marek Dietl: Start-up to przedsięwzięcie dość wyjątkowe. Jego nieodłącznym elementem jest obietnica szybkiego, ponadprzeciętnego wzrostu opartego na unikalnym pomyśle. Twórcy takiego projektu są przekonani, że jest on czymś, czego na świecie albo kontynencie, a przynajmniej w kraju, jeszcze nie było. Często towarzyszy temu nimb tajemniczości. Start-up to nazwa umowna, jako zabieg marketingowy bardzo atrakcyjna.
Pilnie potrzebujemy stworzyć jednolity europejski rynek obrony. Wspólne zakupy obronne są nie tylko tańsze, ale...
O roli aplikacji bankowych w dostępie do usług publicznych i znaczeniu sztucznej inteligencji w ochronie danych...
Musimy zapewnić w Polsce energię po akceptowalnych dla klienta cenach. A gaz w kombinacji z OZE może stworzyć pr...
Polisa, która rekompensuje straty związane z cyberatakami ma przyszłość, będzie zyskiwała na znaczeniu – mówi Ja...
Bałtyk jako wewnętrzne morze NATO czy nowa linia frontu? Uczestnicy Forum Bezpieczeństwa Europy Środkowej i Wsch...
Musimy cały czas z jednej strony oczywiście rozwijać infrastrukturę, modernizować tam, gdzie linie kolejowe są z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas