Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoPRAWIE: Cieloch o sądowych sprawach frankowiczów

Marek Niechciał prezes UOKiK przedstawił propozycję utworzenia w sądach specjalnych wydziałów rozstrzygających sprawy frankowiczów. Wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak uznał, że można to rozważyć. Czy projekt już powstaje? Na te i inne pytania Ewy Usowicz w czwartkowym programie #RZECZoPRAWIE odpowiadała Małgorzata Cieloch – rzecznik prasowy UOKiK.

Aktualizacja: 30.03.2017 15:45 Publikacja: 30.03.2017 15:03

Małgorzata Cieloch

Małgorzata Cieloch

Foto: rp.pl

- Projekt jeszcze nie powstaje ale jest związany nie tylko z wydziałami w sądach. Nie jesteśmy przywiązani do samej idei wydziałów. Szukamy rozwiązania, które byłyby najlepsze jeśli chodzi o sprawy konsumenckie - mówiła ekspertka.

Cieloch podkreśliła, że sprawy frankowe są tu najbardziej istotne ponieważ z doniesień Rzecznika Finansowego wynika, że w sądach cywilnych spraw ubezpieczeniowo-finansowych jest ponad 2/3.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama