Aktualizacja: 05.12.2019 11:41 Publikacja: 05.12.2019 11:41
Foto: materiały prasowe
OSS przyjmuje innowacyjne podejście, aby pomóc liniom lotniczym w radzeniu sobie z rosnącą liczbą roszczeń pasażerów w związku z rozporządzeniem EU261 oraz Konwencją Montrealską. Stanowi ona platformę opartą na chmurze, która łączy linie lotnicze na wszystkich głównych rynkach europejskich z ekspertami prawnymi (takimi jak KKLW), którzy mogą pomóc liniom lotniczym w szybkim ustaleniu, czy muszą wypłacić odszkodowanie, czy też bronić się przed sądem. OSS zapewnia również centrum obsługi telefonicznej, które może kontaktować się z pasażerami w imieniu linii lotniczych i pomóc doprowadzić do zaspokojenia ich roszczeń.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Prokuratura ma już wyniki badań toksykologicznych Mieszka R., podejrzanego o bestialskie zabójstwo na Uniwersyte...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas