Pierre Fabre jest drugim pod względem wielkości laboratorium dermokosmetyków na świecie. Do marek Pierre Fabre należą Eau Thermale Avene, Klorane, Elancyl, Galenic, Rene Furterer, A-Derma oraz Ducrey. W 2017 r. grupa odnotowała przychody na poziomie 2,318 mln euro, zatrudnia ponad 13.5 tys pracowników, jest obecna w 47 krajach, a dystrybucja produktów obejmuje ponad 130 rynków.

Zakres prac zespołu prawników CMS obejmował kompleksowe doradztwo w zakresie modelu e-commerce i jego wdrażania. Prawnicy CMS opracowali model prawnopodatkowy sklepu oraz podatkowe scenariusze akcji promocyjnych, doradzali w zakresie zagadnień sprzedaży na odległość, ochrony danych osobowych, płatności elektronicznych oraz innych zagadnień regulacyjnych.

W skład zespołu kierowanego przez Małgorzatę Sajkiewicz, adwokata i starszego prawnika, weszli: Damian Karwala, starszy prawnik i radca prawny, Paulina Komorowska, starszy prawnik i adwokat oraz Anna Szczygieł, prawnik z zespołu prawa nowych technologii i własności intelektualnej. W sprawach związanych z płatnościami elektronicznymi projekt wspierał Adrian Latoszek z zespołu bankowości. Nadzór partnerski zapewnił Andrzej Pośniak, partner kierujący praktyką podatkową w kancelarii CMS.