Reklama

Kancelaria DLA Piper doradcą Glovoapp23 przy transakcji nabycia udziałów Restaurant Partner Polska

Warszawskie biuro Kancelarii DLA Piper doradzało hiszpańskiej spółce Glovoapp23, właścicielowi Glovo, jednej z wiodących w Europie platform do zamawiania online oraz dowozu posiłków i innych dóbr konsumpcyjnych, przy nabyciu od spółki AmRest Holdings udziałów w spółce Restaurant Partner Polska ("PizzaPortal"), platformy do zamawiania online oraz dowozu posiłków.

Publikacja: 16.09.2019 16:15

Jakub Domalik-Plakwicz, Piotr Miller i Katarzyna Paruk

Jakub Domalik-Plakwicz, Piotr Miller i Katarzyna Paruk

Foto: Materiały prasowe

dgk

Glovoapp23 zapłaci za 100 proc. udziałów łączną cenę 30 mln euro plus 5 mln euro kwoty warunkowej („earn-out"). W rozliczeniu ceny sprzedaży AmRest Holdings może otrzymać częściowo udziały w Glovoapp23 i częściowo gotówkę. Finalizacja transakcji jest uzależniona od spełnienia określonych w umowie warunków, zwyczajowo występujących w transakcjach fuzji i przejęć.

Glovo działa w 202 miastach w 26 krajach na całym świecie i posiada ponad 5,5 milionami użytkowników oraz 16.000 stowarzyszonych partnerów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Sądy i trybunały
Tak koalicja 15 października „przejmie” Trybunał Konstytucyjny. Jest zapowiedź
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Zawody prawnicze
Zakaz używania tytułu i bez presji załatwiania zastępstwa na urlopie. Będą nowe przepisy o adwokaturze
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama