Wartość IPO – spółki działającej na polskim rynku luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych - wyniosła w sumie ponad 55 mln zł, z czego 27,2 mln zł pozyskano w drodze emisji nowych akcji na realizację celów strategicznych.
    Akcje Wittchen są notowane na GPW od 9 listopada br. Ostateczną cenę walorów spółki w IPO ustalono na 17 zł. Oferta – kierowana do inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych - objęła 3,25 mln szt. akcji, z których 1,6 mln pochodziło z nowej emisji, a 1,65 mln od dotychczasowych akcjonariuszy spółki. Dla inwestorów indywidualnych przewidziano 250 tys. nowo emitowanych papierów. Zgodnie z komunikatem Wittchen, środki pozyskane w ramach debiutu mają być przeznaczone na dalszy rozwój sieci sprzedaży, w tym także w kanale internetowym na nowych rynkach zagranicznych, rozbudowę centrum logistycznego oraz na zasilenie kapitału obrotowego.