Jak promować i sprzedawać usługi w kancelarii i firmie doradczej

„Rzeczpospolita” objęła patronatem szkolenie „Marketing i sprzedaż w kancelarii”.

Publikacja: 20.08.2018 13:59

Szkolenie skierowane jest do:

• partnerów w kancelariach prawnych,

• partnerów w firmach doradztwa podatkowego,

• osób odpowiedzialnych za marketing w firmach doradczych i kancelariach.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić efektywny i efektowny marketing usług prawnych i podatkowych, w tym:

• Czy marketing jest tylko kosztem?

• Co robić, gdy nie mamy zespołu marketingu?

• Co sprzedaje: marka czy ludzie?

• Jak prowadzić profil kancelarii i prawnika na LinkedIn?

• Co robić, by klient otworzył się na zmianę prawnika?

• Business development w kancelarii, czyli jak nie być sprzedawcą.

• Prawnik ekspert bez „sprzedawania" wiedzy. Czy to możliwe?

• Jak stawiać granice bezpłatnego consultingu? Pułapki dzielenia się wiedzą.

Szkolenie odbędzie się 28.08.2018 w Warszawie, Kinnarps Polska, ul. Puławska 354/356 w godzinach: 09.30 – 16.40.

Więcej szczegółów na stronie: http://marketingisprzedazwkancelarii.pl/

Tekst powstał we współpracy z organizatorem szkolenia.

W sądzie i w urzędzie
Czterolatek miał zapłacić zaległy czynsz. Sąd nie doczytał, w jakim jest wieku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Spadki i darowizny
Podział spadku po rodzicach. Kto ma prawo do majątku po zmarłych?
W sądzie i w urzędzie
Już za trzy tygodnie list polecony z urzędu przyjdzie on-line
Zdrowie
Ważne zmiany w zasadach wystawiania recept. Pacjenci mają powody do radości
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Sądy i trybunały
Bogdan Święczkowski nowym prezesem TK. "Ewidentna wada formalna"