Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak promować i sprzedawać usługi w kancelarii i firmie doradczej

„Rzeczpospolita” objęła patronatem szkolenie „Marketing i sprzedaż w kancelarii”.

Publikacja: 20.08.2018 13:59

Szkolenie skierowane jest do:

• partnerów w kancelariach prawnych,

• partnerów w firmach doradztwa podatkowego,

• osób odpowiedzialnych za marketing w firmach doradczych i kancelariach.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić efektywny i efektowny marketing usług prawnych i podatkowych, w tym:

Reklama
Reklama

• Czy marketing jest tylko kosztem?

• Co robić, gdy nie mamy zespołu marketingu?

• Co sprzedaje: marka czy ludzie?

• Jak prowadzić profil kancelarii i prawnika na LinkedIn?

• Co robić, by klient otworzył się na zmianę prawnika?

• Business development w kancelarii, czyli jak nie być sprzedawcą.

Reklama
Reklama

• Prawnik ekspert bez „sprzedawania" wiedzy. Czy to możliwe?

• Jak stawiać granice bezpłatnego consultingu? Pułapki dzielenia się wiedzą.

Szkolenie odbędzie się 28.08.2018 w Warszawie, Kinnarps Polska, ul. Puławska 354/356 w godzinach: 09.30 – 16.40.

Więcej szczegółów na stronie: http://marketingisprzedazwkancelarii.pl/

Tekst powstał we współpracy z organizatorem szkolenia.

Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: TSUE wysadził TK w powietrze. To ważna lekcja także dla Donalda Tuska
Cudzoziemcy
Kierowca musi mówić po polsku? Prawnicy oceniają nową usługę „Bolt lokalnie"
Internet i prawo autorskie
Masłowska zarzuca Englert wykorzystanie „kanapek z hajsem”. Prawnicy nie mają wątpliwości
Prawo karne
Małgorzata Manowska reaguje na decyzję prokuratury ws. Gizeli Jagielskiej
Nieruchomości
Wieczni prezesi spółdzielni mieszkaniowych zostaną? Spór o reformę
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama