Jak promować i sprzedawać usługi w kancelarii i firmie doradczej

„Rzeczpospolita” objęła patronatem szkolenie „Marketing i sprzedaż w kancelarii”.

Publikacja: 20.08.2018 13:59

Szkolenie skierowane jest do:

• partnerów w kancelariach prawnych,

• partnerów w firmach doradztwa podatkowego,

• osób odpowiedzialnych za marketing w firmach doradczych i kancelariach.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić efektywny i efektowny marketing usług prawnych i podatkowych, w tym:

• Czy marketing jest tylko kosztem?

• Co robić, gdy nie mamy zespołu marketingu?

• Co sprzedaje: marka czy ludzie?

• Jak prowadzić profil kancelarii i prawnika na LinkedIn?

• Co robić, by klient otworzył się na zmianę prawnika?

• Business development w kancelarii, czyli jak nie być sprzedawcą.

• Prawnik ekspert bez „sprzedawania" wiedzy. Czy to możliwe?

• Jak stawiać granice bezpłatnego consultingu? Pułapki dzielenia się wiedzą.

Szkolenie odbędzie się 28.08.2018 w Warszawie, Kinnarps Polska, ul. Puławska 354/356 w godzinach: 09.30 – 16.40.

Więcej szczegółów na stronie: http://marketingisprzedazwkancelarii.pl/

Tekst powstał we współpracy z organizatorem szkolenia.

Szkolenie skierowane jest do:

• partnerów w kancelariach prawnych,

Pozostało 93% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Podatki
Nierealna darowizna nie uwolni od drakońskiego podatku. Jest wyrok NSA
Samorząd
Lekcje religii po nowemu. Projekt MEiN pozwoli zaoszczędzić na katechetach
Prawnicy
Bodnar: polecenie w sprawie 144 prokuratorów nie zostało wykonane
Cudzoziemcy
Rząd wprowadza nowe obowiązki dla uchodźców z Ukrainy
Konsumenci
Jest pierwszy wyrok ws. frankowiczów po głośnej uchwale Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił