Nowy wizerunek ma jeszcze lepiej oddawać styl współpracy prawników Magnusson z klientami z państw regionu Morza Bałtyckiego i spoza niego. Kancelaria działa za pośrednictwem 13 biur w 16 krajach.

Nowe hasło kancelarii, „Simplifying matters", odzwierciedla podejście zespołu do świadczenia pomocy prawnej, a jednocześnie stanowi inspirację dla nowego, wykonanego w technologii 3D logotypu firmy.

„Jesteśmy dumni z pierwszej dekady naszej działalności na rynku. Na ten sukces złożyło się wiele czynników, w tym unikatowa obecność we wszystkich krajach wokół Morza Bałtyckiego oraz bezpośredni styl współpracy z naszymi klientami. Wraz z wejściem w kolejną dekadę rozwoju zdecydowaliśmy się odświeżyć nasz wizerunek tak, aby lepiej oddawał to, kim jesteśmy, co zrobimy i dokąd zmierzamy", mówi Per Magnusson, Senior Partner oraz współzałożyciel kancelarii.

Zmiana wizerunku kancelarii zbiegła się w czasie z prestiżowym wyróżnieniem dla Magnusson podczas ceremonii rozdania nagród Managing Partners' Forum Awards for Management Excellence 2015 w Londynie. Magnusson wygrał nagrodę dla najlepiej zarządzanej międzynarodowej firmy doradczej („Best managed international firm"). Uroczystość ta stanowiła integralną część kongresu MPF International Management Excellence Summit, organizowanego we współpracy z Harvard Business Review oraz Financial Times.