Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.03.2015 11:30 Publikacja: 19.03.2015 11:30
Foto: Informacja Prasowa
Nowy wizerunek ma jeszcze lepiej oddawać styl współpracy prawników Magnusson z klientami z państw regionu Morza Bałtyckiego i spoza niego. Kancelaria działa za pośrednictwem 13 biur w 16 krajach.
Nowe hasło kancelarii, „Simplifying matters", odzwierciedla podejście zespołu do świadczenia pomocy prawnej, a jednocześnie stanowi inspirację dla nowego, wykonanego w technologii 3D logotypu firmy.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas