Reklama
Rozwiń
Reklama

Weryfikator obowiązków TP pomoże spółkom

Weryfikator obowiązków TP na portalu cenytransferowe.taxand.pl to autorskie narzędzie ekspertów podatkowych z Zespołu Cen Transferowych Crido Taxand, które w prostej i przyjaznej formie prezentuje nowe obowiązki dokumentacyjne w zakresie TP.

Publikacja: 25.12.2016 11:28

Weryfikator obowiązków TP pomoże spółkom

Foto: Fotolia.com

Wystarczy odpowiedzieć na 7 krótkich pytań, aby uzyskać informację na temat tego, jakie obowiązki dokumentacyjne w zakresie cen transferowych oraz jakie progi dokumentacyjne obowiązują w każdym z analizowanych przypadków.

Weryfikator obowiązków TP jest kolejnym z podatkowych narzędzi IT, udostępnianym bezpłatnie firmom na portalach prowadzonych przez ekspertów Crido Taxand. Dyrektorzy finansowi i inne osoby w firmach odpowiedzialne za podatki w organizacjach mają, m.in. do dyspozycji Weryfikator JPK na stronie jpk.taxand.pl i Labirynt CFC na stronie cfc.taxand.pl.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama