Aktualizacja: 16.01.2018 09:57 Publikacja: 15.01.2018 20:00
Coraz więcej sporów nie dociera przed oblicze Temidy
Foto: www.sxc.hu
Rośnie liczba ugód, jakie firmy asekuracyjne zawierają z niezadowolonymi klientami.
– Widzimy, że ubezpieczyciele zaczęli korzystać ze ścieżki polubownego rozwiązywania sporów – informuje Paweł Zagaj, zastępca rzecznika finansowego, nadzorujący wydział polubownego rozwiązywania sporów.
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas