Ubezpieczyciele godzą się z niezadowolonymi klientami

Coraz więcej zmagań klientów z asekuratorami kończy się polubownie. Pomogła obowiązująca od roku ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Aktualizacja: 16.01.2018 09:57 Publikacja: 15.01.2018 20:00

Coraz więcej sporów nie dociera przed oblicze Temidy

Coraz więcej sporów nie dociera przed oblicze Temidy

Foto: www.sxc.hu

Rośnie liczba ugód, jakie firmy asekuracyjne zawierają z niezadowolonymi klientami.

– Widzimy, że ubezpieczyciele zaczęli korzystać ze ścieżki polubownego rozwiązywania sporów – informuje Paweł Zagaj, zastępca rzecznika finansowego, nadzorujący wydział polubownego rozwiązywania sporów.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ubezpieczenia
Hulajnogi na prąd wciąż bez obowiązkowego OC
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem