Aktualizacja: 15.02.2015 21:00 Publikacja: 15.02.2015 21:00
W 2014 roku wysłano o 5,4 tys. wezwań do zapłaty OC dla pojazdów jeżdżących po Polsce wiecej niż rok wcześniej.
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
Ubezpieczyciele próbują skłonić kierowców w inny sposób niż tylko niższą ceną, aby sięgnęli po polisę i wybrali właśnie ich ofertę. Link4 od początku lutego promuje polisy na ponad 100 stacjach paliw Moya – klienci, którzy skontaktują się z firmą za pośrednictwem stacji i skorzystają z oferty, otrzymają bony zakupowe o wartości do 200 zł. do wykorzystania na stacjach Moya.
Z kolei Aviva nawiązała podobną współpracę z Orlenem. Osobom, które sprawdzą propozycję Avivy i obliczą składkę na stronie internetowej, ubezpieczyciel gwarantuje kawę lub hot doga na stacji Orlenu. Poza tym kierowca otrzymuje 1000 punktów w programie VITAY. Jednocześnie mieszkańcy Warszawy, który kupią w pakiecie OC i AC, mogą raz w roku za darmo odholować auto. Dodatkowo także raz w roku każdy posiadacz OC w Avivie po stłuczce lub innym zdarzeniu drogowym ma prawo wziąć udział w jednodniowym kursie w akademii bezpiecznej jazdy w swojej okolicy lub wykorzystać sześć godzin jazdy doszkalającej.
Koniec papierowych formalności po kolizji drogowej dla użytkowników aplikacji mObywatel. Od 1 września dzięki mS...
W pierwszej połowie 2025 r. Grupa PZU wypracowała zysk netto wyższy o ponad 32 proc. niż rok wcześniej. Wynik z...
Komisja Nadzoru Finansowego na wniosek LUX MED oraz LUX MED Investment jednogłośnie zezwoliła na wykonywanie dzi...
W tle odwołania Andrzeja Klesyka z funkcji szefa PZU widać politykę, spór z załogą o podział zysków spółki i bli...
Sprawy potoczyły się błyskawicznie. W czwartek rano pojawiły się pierwsze informacje o planach odwołania szefa P...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas