Reklama

MetLife doceniony przez konsumentów

Towarzystwo Ubezpieczeniowe MetLife po raz drugi z rzędu otrzymało prestiżowe godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom wyróżniającym się wysoką jakością obsługi klientów.

Publikacja: 20.04.2015 13:56

MetLife doceniony przez konsumentów

Foto: materiały prasowe

Konsumenci przyznali wyróżnienie na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Badano doświadczenia klientów w czterech obszarach: ogólne zadowolenie, satysfakcja ze współpracy, ocena jakości obsługi oraz skłonność do rekomendacji danej firmy. O przyznaniu tytułu decyduje wysoki wynik łączny z ankiet na poziomie min. 85 proc oraz pozytywna rekomendacja Kapituły Programu.

Łukasz Kalinowski, prezes zarządu, dyrektor generalny MetLife TUnŻiR komentując przyznanie jego firmie Godła Firma Przyjazna Klientowi stwierdził, że jest ono uznaniem starań spółki o najwyższą jakość usług i zadowolenie klientów. - Od wielu lat konsekwentnie usprawniamy procesy obsługi. Ponowne wyróżnienie MetLife wspiera obraną strategię, w której orientacja na klienta jest podstawą wszystkich naszych działań. – powiedział.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Ubezpieczenia
Niepewna przyszłość prezesa PZU i wielkiej fuzji na rynku finansowym
Ubezpieczenia
Coraz głębsze spadki cen ubezpieczeń. Ale jest wyjątek
Ubezpieczenia
Największa inwestycja w polski InsurTech w Europie Środkowej
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama