MetLife doceniony przez konsumentów

Towarzystwo Ubezpieczeniowe MetLife po raz drugi z rzędu otrzymało prestiżowe godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom wyróżniającym się wysoką jakością obsługi klientów.

Publikacja: 20.04.2015 13:56

MetLife doceniony przez konsumentów

Foto: materiały prasowe

Konsumenci przyznali wyróżnienie na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Badano doświadczenia klientów w czterech obszarach: ogólne zadowolenie, satysfakcja ze współpracy, ocena jakości obsługi oraz skłonność do rekomendacji danej firmy. O przyznaniu tytułu decyduje wysoki wynik łączny z ankiet na poziomie min. 85 proc oraz pozytywna rekomendacja Kapituły Programu.

Łukasz Kalinowski, prezes zarządu, dyrektor generalny MetLife TUnŻiR komentując przyznanie jego firmie Godła Firma Przyjazna Klientowi stwierdził, że jest ono uznaniem starań spółki o najwyższą jakość usług i zadowolenie klientów. - Od wielu lat konsekwentnie usprawniamy procesy obsługi. Ponowne wyróżnienie MetLife wspiera obraną strategię, w której orientacja na klienta jest podstawą wszystkich naszych działań. – powiedział.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ubezpieczenia
PZU z nową strategią. W niej sprzedaż Aliora do Pekao, wzrost zysku i dywidendy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ubezpieczenia
Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość
Ubezpieczenia
PZU zaskoczyło na plus wynikami. Kurs mocno w górę
Ubezpieczenia
Solidne wyniki PZU mimo powodzi. Niebawem nowa strategia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ubezpieczenia
Mało chętnych na Europejską Emeryturę