Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 17.01.2018 08:44 Publikacja: 16.01.2018 20:00
Foto: Fotolia
W 2016 r. w Polsce zarejestrowano zaledwie 556 samochodów elektrycznych, podczas gdy w całej Unii Europejskiej 155 tys. Po przyjęciu przez Sejm ustawy o elektromobilności te proporcje powinny się zmienić. Wzrost liczby samochodów elektrycznych na polskich drogach pociągnie konsekwencje dla ubezpieczycieli, którzy będą musieli zweryfikować sposoby taryfikacji składek za polisy komunikacyjne.
Towarzystwa zostaną zmuszone do zmiany części składowych wykorzystywanych do wyliczania opłat za ubezpieczenie. Chodzi np. o parametr „pojemność silnika", który nie występuje w przypadku pojazdów elektrycznych. Obecnie zakłady ubezpieczeń najczęściej odnoszą się w takich przypadkach do mocy silnika.
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas