Reklama
Rozwiń

Jak przekonać pokolenie Z do ubezpieczania się?

Przed ubezpieczycielami stanęło nowe wyzwanie – zbliżająca się konfrontacja z pokoleniem Z, dla którego mobilność, stały dostęp do technologii, współdzielenie, brak lojalności i skłonność do częstych zmian, to codzienność.

Publikacja: 13.06.2019 12:42

Jak przekonać pokolenie Z do ubezpieczania się?

Foto: Adobe Stock

Czy w związku z tym czeka nas rewolucja w ofercie ubezpieczeń na życie? Ten temat poruszany był na VII Kongresie Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Banki są dobrym przykładem

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już od 19 zł/msc przez pierwszy rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

19 zł za miesiąc przez pierwszy rok, od 13 miesiąca każdy kolejny w cenie 39 zł za miesiąc.

Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną
Ubezpieczenia
Koniec wojny cenowej na rynku OC, ale rośnie liczba przestępstw