- Kontaktując się z numerem serwisu concierge, będzie można uzyskać informacje o dostępnych środkach komunikacji i optymalnych połączeniach do Brazylii, gdzie odbywać się będą Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej – wyjaśnia Małgorzata Morańska, rzecznik Europ Assistance. - Klienci za pomocą serwisu skorzystać mogą również z informacji o dostępnych opcjach zakwaterowania i atrakcjach turystycznych w Brazylii.

Morańska dodaje, że na życzenie klientów udostępnione zostaną informacje dotyczące lokalizacji stref kibica, restauracji transmitujących mecze (zarówno w kraju, jak i za granicą), punktów sprzedaży gadżetów dla kibiców, a także na temat polityki bezpieczeństwa na stadionach. Za pomocą serwisu BRAZYlinia 2014 będzie można także dokonać rezerwacji stolika w restauracji, a fani piłki nożnej uzyskają informacje o statystykach i wynikach poszczególnych meczy.

- Uruchamiając specjalną infolinię BRAZYlinia 2014 mieliśmy na względzie komfort naszych klientów, którym dajemy dostęp do niepowtarzalnej na rynku usługi. Bardzo cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientom ten wyjątkowy serwis w tak ważnym dla nich czasie, jakim są Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. To kolejne potwierdzenie, że usługi concierge wspierają klientów w codziennym życiu – mówi Joanna Nadzikiewicz, dyrektor Handlowy w Europ Assistance Polska.

Główną zaletą serwisu informacyjnego jest jego dostępność 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Na kibiców czeka również szereg usług organizacyjnych w ramach serwisu concierge.