Reklama
Rozwiń

Nagrody dla Prudentiala, Link4 i PZU

Ubezpieczyciele zostali nagrodzeni prestiżową statuetką Effie. Link4 dostało wyróżnienie po raz pierwszy.

Publikacja: 26.10.2016 14:06

Prudential zwyciężył w tegorocznej edycji Effie, pokonując wszystkich pozostałych ubezpieczycieli w kategorii „Ubezpieczenia i Inwestycje". Jury uhonorowało ubezpieczyciela złotą statuetką Effie za kampanię reklamową "Młodzi Bogowie" adresowaną do młodych Polaków, którzy nie dostrzegają problemu przyszłych emerytur.

Brązowe statuetki zdobyło PZU - za platformę komunikacji pt. "Niestraszki" skierowaną zarówno do dzieci, jak i do rodziców, której celem jest edukacja i informacja o ubezpieczeniu z pakietem Auto Szyby, a także wchodzące w skład PZU Towarzystwo Ubezpieczeń Link4- za reklamę ubezpieczenia motoryzacyjnego pod hasłem "O to chodziło". To pierwsze w historii tej firmy tak prestiżowe wyróżnienie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk prezesem PZU ze zgodą KNF
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną