Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.10.2016 14:06 Publikacja: 26.10.2016 14:06
Prudential zwyciężył w tegorocznej edycji Effie, pokonując wszystkich pozostałych ubezpieczycieli w kategorii „Ubezpieczenia i Inwestycje". Jury uhonorowało ubezpieczyciela złotą statuetką Effie za kampanię reklamową "Młodzi Bogowie" adresowaną do młodych Polaków, którzy nie dostrzegają problemu przyszłych emerytur.
Brązowe statuetki zdobyło PZU - za platformę komunikacji pt. "Niestraszki" skierowaną zarówno do dzieci, jak i do rodziców, której celem jest edukacja i informacja o ubezpieczeniu z pakietem Auto Szyby, a także wchodzące w skład PZU Towarzystwo Ubezpieczeń Link4- za reklamę ubezpieczenia motoryzacyjnego pod hasłem "O to chodziło". To pierwsze w historii tej firmy tak prestiżowe wyróżnienie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła w środę zgodę na powołanie Andrzeja Klesyka na stanowisko prezesa PZU. Do t...
Zwyczajne Walne Zgromadzenie PZU odrzuciło w środę zgłoszoną przez ministra aktywów państwowych uchwałę w sprawi...
Katarzyna Majewska została powołana w poniedziałek na stanowisko prezesa zarządu PZU Życie. Do czasu uzyskania z...
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Rynek ubezpieczeń w tej części kontynentu rośnie cztery razy szybciej niż w Austrii, skąd wywodzi się Uniqa – mó...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas