Ubezpieczeniowa wojna o małe firmy

Coraz więcej Polaków kupuje prywatne polisy zdrowotne. Towarzystwa walczą o ogromne pieniądze, już nie tylko od klientów indywidualnych i dużych pracodawców.

Aktualizacja: 30.06.2017 09:36 Publikacja: 29.06.2017 20:37

Ubezpieczeniowa wojna o małe firmy

Foto: 123RF

PZU poszerzyło ofertę o produkt Zdrowy Biznes, skierowany do przedsiębiorców prowadzących jedno- lub dwuosobową działalność gospodarczą. To oferta dla ponad miliona samozatrudnionych. Pozwoli im oraz ich rodzinom niedrogo (składka wynosi od 60 do 130 zł miesięcznie) zapewnić sobie dostęp do prywatnej opieki medycznej. Niejasne jest natomiast, czy będą mogli skorzystać z odliczeń składki od podatku – organy podatkowe zajmują niejednolite stanowisko w tej sprawie.

To kolejny produkt zdrowotny ubezpieczeniowego giganta. Kluczowym produktem PZU jest grupowa opieka medyczna, w ramach której towarzystwo umawia ponad 100 tys. wizyt lekarskich w miesiącu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Ubezpieczenia
Hulajnogi na prąd wciąż bez obowiązkowego OC
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem