Reklama

Ubezpieczeniowa wojna o małe firmy

Coraz więcej Polaków kupuje prywatne polisy zdrowotne. Towarzystwa walczą o ogromne pieniądze, już nie tylko od klientów indywidualnych i dużych pracodawców.

Aktualizacja: 30.06.2017 09:36 Publikacja: 29.06.2017 20:37

Ubezpieczeniowa wojna o małe firmy

Foto: 123RF

PZU poszerzyło ofertę o produkt Zdrowy Biznes, skierowany do przedsiębiorców prowadzących jedno- lub dwuosobową działalność gospodarczą. To oferta dla ponad miliona samozatrudnionych. Pozwoli im oraz ich rodzinom niedrogo (składka wynosi od 60 do 130 zł miesięcznie) zapewnić sobie dostęp do prywatnej opieki medycznej. Niejasne jest natomiast, czy będą mogli skorzystać z odliczeń składki od podatku – organy podatkowe zajmują niejednolite stanowisko w tej sprawie.

To kolejny produkt zdrowotny ubezpieczeniowego giganta. Kluczowym produktem PZU jest grupowa opieka medyczna, w ramach której towarzystwo umawia ponad 100 tys. wizyt lekarskich w miesiącu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama